PODGLĄD MARC21

Katalog gier wyp. 133

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Byli sobie... podróżnicy [Gra]
LDR
02691crm|a2200361|i 4500
001
n 20180813143534053342
005
20190629010557.0
008
180813s2015____pl_|||||_|||||000|||pol_d
035
_ _
a MD..20180813143534053342.
040
_ _
a WAR_WIL c WAR_WIL
245
0 0
a Byli sobie... podróżnicy h [Gra] / c koncepcja gry: Janusz Feliks ; projekt postaci: Jean Barbaud ; projekt graficzny: Jarosław Żenczykowski ; planszę namalowała: Katarzyna Anna Struczyńska.
260
_ _
a [Warszawa] : b Hippocampus, c 2015.
710
2 _
a Hippocampus. 4 pbl 1 n 2013022062
300
_ _
a 1 gra (1 plansza do gry, 4 pionki STATEK, 8 pionków POSTAĆ, 55 kart z pytaniami obrazkowymi, 55 kart z pytaniami tekstowymi, 45 kart PRZYGODA, 37 kart BAZAR, 8 kart KLUCZ, 4 mapy (3-częściowe puzzle), 1 tabliczka z żetonami SKARBIEC, 1 kostka cyfrowa + 1 kostka funkcyjna, detektor odpowiedzi, 4 drewniane klocki + 1 wskazówka do busoli, 30 żetonów BECZKA Z WODĄ, 30 żetonow RYBY, 42 żetony MONETA, 12 żetonów BUTELKA) ; c w pudełku 8x30x30 cm + e instrukcja.
336
_ _
a Obiekt 3D b tdf 2 rdacontent
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Obiekt b nr 2 rdacarrier
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
500
_ _
a Opis według pudełka i instrukcji.
500
_ _
a Liczba graczy 2-4.
500
_ _
a Na pudełku: Edukacyjna gra planszowa na podstawie kultowego filmu Alberta Barille.
521
8 _
a 8-108.
546
_ _
a Instrukcja gry w języku polskim.
650
_ 7
a Gry i zabawy umysłowe 2 JHP BN
650
_ 7
a Gry planszowe 2 JHP BN
700
1 _
a Feliks, Janusz
700
1 _
a Barbaud, Jean d (1955- ). e Ilustrator 1 n 2008126513
700
1 _
a Żenczykowski, Jarosław e Ilustrator
700
1 _
a Struczyńska, Katarzyna Anna e Ilustrator
910
_ _
a Gra edukacyjna a Gra planszowa
970
_ _
a Celem gry jest odkrycie miejsca, w którym został ukryty mityczny skarb. By tego dokonać, wybierasz jeden z czterech statków i ruszasz na morską wyprawę. W pierwszej kolejności musisz odnaleźć i zrekonstruować zagubioną mapę. Jej części zostały ukryte w butelkach, które pływają w morskich przestworzach. Rekonstrukcja mapy daje ci możliwość odnalezienia miejsc, w których ukryto papirusy z szyfrem do skarbca. Szyfr składa się z dwóch znaków zapisanych na dwóch odrębnych papirusach. Po odnalezieniu szyfru sprawdzasz, do którego z czterech skarbów pasuje. Uważaj, nie daj się zaskoczyć, bądź sprytny, wykorzystuj swoją wiedzę, atakuj, zanim sam zostaniesz pokonany. Wygrywa gracz, który odnajdzie skarb pierwszy.

Pobierz rekord w formacie ISO2709